Gram i Ja!
nauka gry na instrumencie dla dzieci w wieku 5-6 oraz 7-8 lat
„Co jest ważne, gdy uczymy dziecko gry na instrumencie? – Aby muzyka sprawiała mu przyjemność. Aby czuło, że to co tworzy ma muzyczny sens.” Edwin E. Gordon
Dlatego właśnie nasz autorski program grupowej nauki gry na instrumencie prowadzony jest w oparciu o Music Learning Theory prof. Edwina E. Gordona, a zajęcia prowadzone są w kreatywny sposób!
Jak wyglądają zajęcia?
Podczas zajęć dzieci doświadczają muzyki w różnorodny sposób – śpiewają melodie i recytują rytmiczanki, powtarzają motywy, czyli muzyczne słowa, poruszają się w pulsie i realizujują ciekawe rytmy. Wszystko po to, aby rozwijały swoje zdolności tonalne i rytmiczne oraz nabywały umiejętności, które następnie wykorzystują w czasie gry na instrumencie.
Od początku nauki wykonujemy muzykę ze zrozumieniem, rozwijamy pamięć muzyczną i zdolność improwizacji, a także komponujemy własne utwory!
Uczymy w małych grupach 3-4 osobowych. Dzięki temu dzieci od początku nauki mają możliwość zespołowego grania, czyli współtworzenia muzyki z innymi przy jednoczesnym bliskim kontakcie z nauczycielem.
Od początku nauki wykonujemy muzykę ze zrozumieniem, rozwijamy pamięć muzyczną i zdolność improwizacji, a także komponujemy własne utwory!
Uczymy w małych grupach 3-4 osobowych. Dzięki temu dzieci od początku nauki mają możliwość zespołowego grania, czyli współtworzenia muzyki z innymi przy jednoczesnym bliskim kontakcie z nauczycielem.
Jaki instrument?
Pianino
Flet
Skrzypce
Perkusja
Rekrutacja
Skorzystaj z formularza kontaktowego, zadzwoń lub wyślij e-mail i umów się na spotkanie rekrutacyjne!
Telefon
Czy dziecko musi posiadać swój instrument?
Aby umożliwić dziecku osiąganie lepszych efektów i odczuwanie większej
przyjemności z gry na instrumencie, zachęcamy do posiadania własnego
instrumentu.
Jednak na początku nie jest to wymagane. Na zajęciach udostępniamy dzieciom odpowiednie instrumenty. W pierwszym etapie nauki pod okiem nauczyciela kształtujemy odpowiedni aparat gry – postawa, ułożenie rąk, palców, wydobycie dźwięku.
Żeby rozpocząć naukę wystarczy się zapisać!
Jednak na początku nie jest to wymagane. Na zajęciach udostępniamy dzieciom odpowiednie instrumenty. W pierwszym etapie nauki pod okiem nauczyciela kształtujemy odpowiedni aparat gry – postawa, ułożenie rąk, palców, wydobycie dźwięku.
Żeby rozpocząć naukę wystarczy się zapisać!